Jobbigt!

Vart ledsen hela morgonen! Saknar Henrik så fruktansvärt mycket! Trodde inte det skulle va såhär jobbigt som det verkligen är. Så idag har jag gråtit, gråtit och gråtit! Allt bara släppte kändes det som, bara brast ut i gråt och vart deppig hela morgonen! Pratat med han i telefon några gånger och skickar sms så det känns lite bättre nu. Jobbigt att prata i telefon med han när jag gråter bara. Synd om honom, höra mig va ledsen för att han är borta! Usch =( Så idag är jag inte på humör alls känner jag.. Vill hitta på nånting så jag kommer på bättre tankar! Bli på bättre humör! Ska gå upp till mamma och pappa och tjata med dom och bada! Pappa tycker det är tråkigt väder men nu är det finare så nu ska vi bannemig iväg! Jag orkar inte sitta inne och vara ledsen hela dagen!

Älskar dig babe, snart ses vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0