Just like old days

Hämtade Skrållan och drog hem till mamma och pappa.. Blir övernattning här tills dom gjort klart allting i köket! För det första vill inte jag vara där när dom grejar och för det andra vill ja inte att Skrållan ska andas in all färg och skit! Så nu ska vi bo uppe på vinden i mitt gamla rum tills det är färdigt ;) Självklart är inte Skrållan instängd där uppe i det lilla rummet hela dagarna utan får vara här nere på övervåningen ;) Hon verkar trivas så bra så! Caroline (andra katten i huset) är inte så förtjust i henne dock.. Fräser åt henne och tycker det inte är kul alls :P Men men, så är det ^^

Har bakat rabarber/hallon paj.. Den blev så god så :) Ska ner till mig strax och hämta några nödvädniga saker och röja undan lite i köket så dom tar sig fram imorron ;)

Saknar min skitunge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0