Men hej :)

Denna helgen har vart skitrolig och gått alldeles för fort! I torsdags åkte jag till Henrik vid halv sex ungefär! Kommer inte ihåg va vi gjorde riktigt men det var bara lugnt iallafall :) I fredags tog jag bussen hem för att träna med Lena och Patrik till Let´s dance och sen åkte jag tillbaka till Bengtsfors igen :P Nu är jag förresten klar med båda danserna.. Så nu är det bara finslipning som gäller så det sitter sen ;)

I fredags gjorde vi inget speciellt heller.. Kikade på lite film och bara myste :) I lördags tog jag bussen hem klockan tre.. Innan dess hade jag gjort mig iordning och sådär så det inte blev så stressigt när jag kom hem.. Det var nämligen dags för Linas överraskningsfest ;) Hon fyller 18 idag så då kom Johanna och Malin på den braiga idén att fixa ett partaj till henne :) Vid sex-tiden åkte vi tre till Tösses bygdegård (där festen var) och det va så skoj så.. Blev massa tårta, sång, dans och självklart en hel del fest ;) Vid tolvtiden kom bilar och körde in hela högen i omgångar till Hc :) Där fortsatte vi att festa och dansade tills det stängde :) Va skönt att komma hem och lägga sig sen vill jag lova :)

Imorse var jag uppe vid halv tio.. Tog bussen till Henrik igen för att mest säga hej då och mysa lite med han innan han åkte tillbaka till Skövde! Så jag var bara där mellan elva-tre! Men det gjorde jag rätt i för det va mys :) Henriks syster Jenny var där med hennes dotter Lova och hans mormor och morfar osv.. Så kul att träffa dom också :) Blir ju inte så ofta nu när han är i lumpen så :)

När jag kom hem så gick jag av vid mamma och pappa och vi åkte direkt på kalas för min bror Jimmie som fyller år imorron :) Dom har flyttat in i sitt nya hus här i stan nu så det va skoj att hälsa på och kolla runt :) Väldigt mysigt och fint var det i huset :) Dom beställde hem tre olika stora familjepizzor.. Va mycket god bakfyllemat vill jag lova :D Sen blev det självklart kaffe och tårta och lite bus med barnen :)

Sen vinka vi hej då och jag fick skjuts ner till mig för att springa upp och hämta Skrållan och lite kläder.. Sover här i natt med eftersom dom inte är riktigt klara med köket än! Har målat en gång iallafall så det syns att det är på G ;) Blir nog bra tror jag :) Även fast jag egentligen vill flytta så får jag nöja mig än så länge :D

Men nu ska jag ta mig en lång och skön dusch och sen dra på mig pappas myskläder som jag drunknar i och inta soffläge! Det har jag längtat efter hela dagen :)

Bilder och så kommer kanske senare, orkar inte greja med det nu :P Haft en väldigt bra helg iallafall! Älskar Henrik mest av allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0