Natta!

Henrik ringde mig förut.. Va skönt att höra hur han har det :) Blir ledsen när jag hör hans röst för då saknar jag honom ännu mera. Tråkigt om det ska behöva bli så varje gång.. Inte kul för Henrik att höra mig vara ledsen varje gång.. Men imorron ska jag försöka! Han kommer hem om tre veckor. TRE VECKOR! Längsta vi har varit ifrån varandra på över två år! Men efter dom tre veckorna är han väl ledigare lite oftare tror jag. Skönt det :) Men tre veckor går fort försöker jag intala mig ;)

Ikväll har jag inte gjort nått speciellt, kollat på Big brother bara och busat med Skrållan :) Hon sov nyss så nu är hon på bushumör igen.. Jag som vill sova ^^ Jag får släcka och lägga mig så kommer hon förhoppningsvis och lägger sig ;)

När man talar om trollen.. Nu hoppade hon upp och la sig till rätta ;) Nu får ja borsta tänderna!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0