Natti natti!

Dom senaste timmarna har jag ätit underbart god tacos, suttit vid datorn, pratat med min älsklings kille Henrik och kollat på So you think you can dance! Det blir ju bara bättre och bättre.. Vart ska det här sluta tro? :P Vet redan vem som vinner tyvärr =( Msn-idioterna la ju upp det på nöjesnyheterna så det såg  jag när jag loggade in på msn och den där rutan kommer upp.. Jättekul verkligen! Jag som verkligen inte ville veta.. Nåja, så är det med det :)

Ligger på mage uppe i sängen nu.. Skrållan har lagt sig till rätta på min rumpa och spinner så mys.. Dags för oss att kura ner oss under täcket och sussa innan hon ska upp och leka ^^ Sov så gott! Det ska jag göra efter denna underbara dag =)

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0