Regn regn regn

Gud så tråkigt =/ Detta vädret vill vi ju inte ha! Vaknade vid sex-tiden imorse och då va det blått ute.. Då trodde ja klockan va typ elva eller nånting så ja gick upp.. Men sen när ja sätte på tvn såg jag att den bara var sex.. så jag stängde av tvn och la mig och sov några timmar till ;D

Ska göra iordning mig lite nu och sen har jag lovat att jag ska stå för maten idag hemma hos mamma och pappa ;) Får se va det blir.. lite sugen på kyckling och ris faktiskt :)

Ikväll kanske man ska ut då :P Får se senare hur jag gör :) Känner mig inte så sugen nu när det är regn och allt =/


Kommentarer
Postat av: Isabell :)

Så jävla snyggt hår!

2009-08-16 @ 19:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0