Tränat!

Solade hos mamma och pappa och käkade även jättegod mat! Längesen jag åt så god mat faktiskt :D Somnade i solen både en och två gånger så det va så skönt så ;) Vid tre knalla jag hemåt och bytte om.. Lena ringde mig efter fyra och frågade om jag var på G mot danslokalen :) Vid halv fem ungefär möttes vi och drog igång med discon! Gick kanonbra och Lena är grym ;) Vi gjorde två åttor och på tisdag är det dags för träning igen! Då ska även Patrik va med så då kör vi igång också :) Åhh va roligt det var! Vi hade skitkul! Skrattade inte åt henne utan med henne.. Det som va så kul =) Längtar tills tisdag då vi ska fortsätta ;)

Sen jag kom hem har jag inte gjort något speciellt alls. Bara tagit det lilla lugna :) Ska ta mig en dusch nu och sen kanske gå till mamma och pappa? Får se om jag stannar hemma eller inte :) Imorrn ska vi åka och bada så vi åker nog ganska tidigt..Så det är bäst att lägga sig i tid :)

Henrik skulle ringa mig sen sa han och att han hade något roligt att säga och att jag nog blir glad. Nyfiken som bara den för han ville inte säga förut.. Det ska bli spännande :)

Gårdagen:

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0