Underbart!

I torsdags vid halv nio på kvällen ringde det på dörren.. Öppnade och där stod min älskling :) Bästa känslan i hela världen! Få krama om honom och pussa honom! Blev så glad så jag fällde en och annan tår :P Då vet man att man är kär :) Vi lagade massa god mat, drack cider, och framför allt myste! Kollade inte på tv eller satt framför datorn nånting utan vi bara ägnade oss åt varadra :) Kändes så himla bra! Mysigaste kvällen/natten nånsin ♥ I fredags gick vi upp vid halv tolv ungefär och käkade frukost.. Sallad och vitlöksbröd fick det bli ^^ Och glass till efterrätt eftersom vi inte orkade det i torsdagskväll efter all mat :P Sen klockan ett kila jag iväg på möte och var hemma halv tre ungefär.. En timme senare packade jag ner lite grejer och Skrållan i kattburen.. Vi tre tog bussen till Bengtsfors :) Första stoppet fick bli hos Kim en liten stund.. Sen åkte vi hem till Henrik.. På kvällen fick det bli mys framför en film bara.. Kollade på Baksmällan :) Kom i säng vid halv tolv redan och gick upp tidigt igår :) Gjorde inget speciellt alls, tog det lugnt bara.. Några bekanta från Tyskland kom dit och då blev det middag och sen äppelkaka :) Senare under kvällen blev det cider, yatzy och shack ;) Jag vann yatzyn och Henrik vann shack.. Jag är så dålig på att tänka ^^ Kom i säng ganska tidigt igår också, runt tolv ungefär.. Och kom upp ganska så tidigt idag också.. Då myste vi ner oss i soffan och kollade på nya Harry Potter filmen.. Men som vanligt så förstår vi inte riktigt handligen i filmen när vi kollar tillsammans.. Vet inte varför? :P Men men =) jag tog bussen hem vid tre.. Inte riktigt lika ledsamt att säga hej då denna gången eftersom han kommer hem redan på torsdag igen :) Så han är snart hemma ♥ Gick kanonbra med Skrållan också.. Skönt att veta att man kan ta med henne när man ska nånstans för hon anpassar sig direkt :) Trivdes så bra så ;)

Är hemma hos mamma och pappa nu.. Thomas och Paola var här med :) Så då blev det äpplekaka, kaffe och friidrott :) Blivit mycket fika denna helgen! Får nog ta mig en långpromenad imorron ;)

Underbar helg har vi haft, Henrik och jag! Älskar han nått så fruktansvärt! Jag gör verkligen det :) Längtar tills på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0