Brrr!

Idag är det kallt minsann! Fast stå i en affär, som det bara är 16 grader i, i lacktights är väl kanske inte det allra smartaste? :P Händerna har varit is hela dagen! För att inte prata på ute, gör ju bara ont att andas med näsan :P Nu är vintern här och stannar ett tag har jag hört :)

Har iallafall jobbar idag då. Fick sluta halv 5 idag istället för 6 för hon tyckte jag hade kämpat på bra :) Då blev det en snabb promenad hem till mamma och pappa.. Min bror Jimmie, Liza, Bella och Joline kom på besök och hade med sig fika. Sen blev det en massa lek och bus :) Jag och Bella hade sagostund och sen satt vi å pratade om att hon längtar så tills hon och jag ska ha pyjamasparty :P Som är den 5-7 februari :D Det är då hon ska sova över hos mamma och pappa och vi ska på Disney on ice som vi fick i julklapp :) Hon har redan packat väskan med sin Hello Kitty-pyjamas säger hon :D Så go hon är, lille Bellis :) Joline är lika go hon, munnen går i ett :D Dom små liven!

Ska snart hem till mig! Då ska jag städa och sen bara ta det lilla lugna :)

 


Busfröna!


Kommentarer
Postat av: Lovisa!

Jag bara ÄLSKAR ditt hår :D Har kollat igenom din blogg och du har alltid så fint svall.. Vad använder du för hårtänger och schampo? Är allt hår ditt eller har du i löshår? Tacksam om svar :D Kramis!

2009-12-29 @ 20:53:46
Postat av: Emilia

Tack, va gullig du är :) Du får hålla utkik så skriver jag ett inlägg om det :) Kram!

2009-12-29 @ 20:58:51
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0