Dagen med D ;)

Ojojoj, alltid lika kul när vi är hemma hos Sofia och Ove med instruktörsgänget :) Det blev massa god mat, dricka, pepparkakshus-tävling, Idol, och Singstar! Ännu en hellyckad kväll att lägga på minnet :) Jag säger bara Lille Nils ;D


Var förbannat trött när klockan ringde bara.. Men jag får skylla mig själv när klockan hann bli 2.00 innan jag kom i säng! Men det var bara att pallra sig upp och packa ner danskläderna :) mamma kommer och hämtar mig 8.40 :) Då åker Manuela, Matilda och Tobbe med också! Dags för dansuppvisning hela dagen! Ikväll blir det utgång :) Kommer bli en toppen dag! Men först blir det käk och kolla så allt är med! Sofia gjorde en matlåda till mig med maten vi åt igår.. Så jag tänkte ge mig på det ;D

 

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0