Full rulle!

Jaa, idag har det full fart på Stilmagazinet ;P Märks att det snart är jul minsann :) Men det är bara kul! Massor att göra och jag har aldrig slått in paket så fort som idag :D Stressigt när det är kö och folk står och kollar när man slår in.. + att det ska bli fint också! Haha, men det gick bra ;D Längtar tills imorgon! Då blir det säkerligen ännu mer att göra :) 2 dagar kvar till julafton! Det är ju helt sinnesjukt! Vart tog detta året vägen? Hösten bara försvann, känns inte länge sen det var sommar och sol! Men men, då är det lika långt kvar tills det verkligen är sommar igen ;D

Just nu är jag hos Kim och Robin.. Kramas med min babe lite :) ♥

Orkar inte berätta om helgen nu, får ta det imorgon eller något :) Den var iallafall den bästa på länge :) Nu har jag precis varit på Shell och köpt lite kvällsmat.. Knäckebröd, risifrutti och päronfestis :D Ska snart duscha och sen ska jag slänga mig i sängen och kolla på tv ;) Låter som en perfekt måndagskväll detta! Ska dock försöka få lite mer sömn i natt.. Känns i huvudet när man inte sover tillräckligt!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0