Hej och hå!

Dåligt med uppdatering som vanligt när det är helg :P Men det vet ni vid det här laget ;P I helgen blev det övernattning hos Kim och Robin, massa mys med Henrik, firade hans födelsedag lite, gav han presenten osv.. Han fick en go parfym av mig :) Blev han glad över ♥


I lördags var det dags för Hc-show! Var verkligen jätteroligt :D Dansuppvisningen var roligast och när jag och Manuela gick hem.. Fan va vi skratta åt mig :D hahah, tar det inte här :P

Iallafall, igår var det Lucia :) När jag kom till Bengtsfors åkte jag och Henrik hem till hans föräldrar och åt mat och fikade :) Sen åkte vi tillbaka till Kim och Robin.. då blev det fika igen! Glögg, pepparkakor, lussekatter och kladdkaka :D

Och idag är det min älsklings dag! GRATTIS PÅ 19 ÅRS DAGEN BABY! Julafton kommer iofs bli snäppet bättre som är om endast 10 dagar :) Längtar!

Har precis duschat och sagt natti natti i telefon till Henrik! Så nu blir det snart sängen.. Stilmagazinet imorron igen :D Wihoo!




Älskar dig nått så fruktansvärt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0