Hello hello!

Jag lever ;) I fredags var det Juldagen och party party! Förfestade med massa snygga tjejer hemma hos Matilda :) Hon bjöd på jättegod plockmat och det blev vin till det :) Vid elva knalla vi bort till HC i snöovädret i våra klackar! Sakta med säkert ;) Väl där var det väldigt, väldigt mycket folk för att vara Åmål ^^ Trängdes hela kvällen tills det stängde.. Då knalla jag och Henrik hem till mig :) var sugna på en nattpizza men vi orkade inte så vi rostade bröd hemma hos mig istället :P I lördags åkte vi till Bengtsfors hem till Kim :) Kollade film och tog det lilla lugna.. igår blev det samma sak :) Bara lugnt och skönt! Klockan 6.15 imorse tog jag bussen till Åmål! Dags för jobb på Stilmagazinet efter julhelgen :) Va skönt att komma tillbaka, himla roligt :D Dagen har gått fort! Är trött i benen och ryggen nu bara, ligger redan nerbäddad i sängen och kollar på Bolibompa :P Ska dammsuga lite snabbt nu innan det blir försent och sen ta en lång och skön dusch :)

Mörka bilder från förfesten i fredags :)

 
 
 

Manuela taggade mig på facebook!


Jag lånade skor av Matilda som passade perfekt ;D





Hände en liten olycka på Hc också! Dom har ett litet bord brevid baren där dom serverar kaffe på dagarna. Och på det bordet står det tre småplattor som man bara sätter på med en knapp. Så nån rolig idiot har råkat eller med flit sätt på den under kvällen så när jag skulle luta mig mot det bordet och prata med Lina så sätter jag handen rätt på en utav plattorna och det bränner till som fan! Fick följa med snälla vakten Sture in i köket för att spola vatten och lägga is på handen.


Nu har jag en fet irriterande blåsa lika stor som en 5-krona! Får hoppas att det inte blir ett ärr för det ser inte bra ut ^^

 
Haha kolla bilden till höger. Min mobilkamera gjorde den lite småtjock och go ;D


Kommentarer
Postat av: challeballe

hittade en film på min kamera på oss från dansgolvet.. mycket spännande, haha.

2009-12-28 @ 23:10:27
URL: http://chaarlin.blogg.se/
Postat av: vicky

men aaah, fyfan va ont de såg ut med den feta blåsan då :O hoppas de "läker" fort!

2009-12-29 @ 00:05:53
URL: http://www.victoriawarg.blogspot.com
Postat av: Emilia

Challe: Hahah, det vill jag se :D



Vicky: Jaaa, får vi hoppas :D Den är inget att leka med haha :P

2009-12-29 @ 19:42:32
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0