Lång dag!

Jaa - det har varit en lång dag minsann! Halv nio stod jag och Johanna på rastplatsen vid rondellen i kylan och väntade på våran skjuts till Ed! Några Säffletjejer som hämtade upp oss och kl tio drog det igång.. Nämligen som så att vi ska på en handelsutbildning i Grebbestad nästa vecka.. Så vi var i Ed idag och träffade gänget som ska dit och fick information och så där :) Så på måndagmorgon drar det igång och håller på enda tills på fredag! Får resa, mat, boende och utbildning betald och vi ska övernatta och äta hela veckan på Rasta! Köpcentret Nordby ligger ungefär 1km ifrån och det är där vi ska spendera våra dagar.. Utbildningen kommer pågå mellan 9-18.00 varje dag så det blir långa dagar! Men hoppas att det är givande och att man lär sig massa nytt inom handel eftersom det är i klädaffär jag vill jobba med :)

Vi var hemma från Ed vid tolv ungefär.. då gick jag och Johanna till Konsum och köpte oss en sallad och gick bort till Work Factroy! Uppdaterade mitt CV eftersom det ska med till Grebbestad :) Vid tre gick jag hem till mamma och pappa och där kikade jag lite på tv och färgade håret! Samma färg som innan (mörkbrunt) men ser mycket fräshare ut när det är nyfärgat :)

Halv sju var det dags för sista dansträningen innan uppvisningen som är till helgen! Danserna sitter som en smäck och det känns jätte, jättebra :)

Nästa lördag den 12/12 är det dags för HC-show! Och eftersom jag är borta precis hela veckan nästa vecka så kom jag och Manuela på att vi bara har idag och imorgonkväll på oss att göra en helt ny dans på ca. 2 minuter! Så när vi slutade träningen förut så följde hon med mig hem och vi började på en dans! Kom ganska så långt faktiskt så vi får hoppas att vi bli klara imorron när jag jobbat klart :)

Nu ska jag kramas med Skrållan eftersom hon är gosigare än vanligt ;P Krya ner under täcket och kolla på tv eller nånting! Är trötter och imorron blir det jobb mellan 10-18.00 igen så det är bäst att jag är pigg :)

PUSS på er!


Min lilla skrutt för ett litet tag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0