Lördag!

Igårkväll blev det bara lugnt.. Kollade på Petsson och Findus men jag somnade nästan direkt :P Klockan 8 ringde klockan och jag åkte hem till Åmål! Klockan tolv var det dags för genrep till kvällens Hc-show! Gick kanon och vi blev även bjudna på mat :) Klockan 3 åkte jag till Jimmie och Liza för att ha kalas för Joline gumman som fyller 2 år imorron :) Jag och Bella lekte för fullt.. Hon var polistjejen Maxia och jag var poliskillen Stefan! Gjorde olika uppdrag och pratade i fjärrkontroller (walkietalkie) Vilken fantasi hon har ;D Hon ville ha pyjamasparty med mig snart så ska jag sova i hennes säng.. Gosan :D

Vid sex ungefär var jag hemma och sen dess har jag och Manuela gjort oss iordning oss hemma hos mig :) Ska snart gå bort till danslokalen och träffa resten av tjejerna som ska vara med på Hc-showen ikväll ;D Hoppas på massa folk och att dom skriker på oss, hoho ;D

Nee, nu ska vi packa ner det sista och sen gå bort till Ica en snabbis :)

LET´S GO!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0