Mina dagar!

Skriver bara i korta drag vad jag har gjort dom senaste dagarna :) I lördags drack vi vin och hade det skoj.. Åkte till folkets hus i Skåpafors där Henriks syster och hennes kille hade fest! Dom döpte sin lilla dotter i lördags och gifte sig samtidigt! Så gulliga :) Så vi åkte dit en sväng på natten och sa hej :D Sen tillbaka till Kim igen.. En jättego tjej som heter Maria satt och grejade med mitt hår.. Det blev 28 småflätor till slut :D Haha, nästa gång satsar vi på 30 ;D

I söndags käkade jag, Henrik, Kim och Anders ute.. Kinamat fick det bli, mycket gott :) Jag övernattade där tills på måndagen och tog bussen hem 6:15! Sen jobbade jag på Stilmagazinet hela dagen! Igårkväll åkte jag till Kim igen :) Kollade på film och tog det lugnt bara, hur gött som helst! Sov fler timmar i natt än natten innan så har varit piggare idag :) Jobbat hela dagen idag också! Väldigt, väldigt mycket att göra.. Men det går hur bra som helst och jag trivs som fisken i vattnet :) Har fått massa beröm av Malin, Jessica och Maria också.. Vilket gör det ännu roligare att gå dit :)

På lunchen fixade jag julklappar till Lina, mamma, Liza och Jimmie! Eftersom jag slutar jobba kl 18.00 så får jag ta det på lunchen.. Var stressigt som tusan men jag hann ;P Nu är det bara julklappar kvar till pappa, Bella och Joline! Henrik köpte jag till för längesen ;) Har läget under kontroll även fast det är i det senaste laget!


Nu ska jag dra dammsugarn över lägenheten och ta tag i disken.. Henrik är här om en halvtimme ungefär :) Blir en myskväll framför tvn med tända ljus och sådär! Hur bra som helst :)

 


Kallt i bussen imorse vid sisådär 06.00 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0