Myskväll!

Kvällen har varit lugn och skön hemma hos mamma och pappa.. Kaffe, bullar och So you think you can dance :) Även pratat massor med Henrik! Längtar till julafton ♥ .. Jag blir kvar här över natten, kändes onödigt att åka hem när Skrållan ändå är här :) Så just nu ligger jag i mitt gamla rum med mysbyxor, långärmad tröja, tjocktröja över det, strumpor, dubblatäcke och tre kuddar! Kommer somna skönt :) Hade 38,2 sist jag provade febern! Ska bli skönt att sova nu :) Varför jag sover med så mycket kläder? Glömde gå upp och sätta på elementet tidigare idag så det är svinkallt! Är även ett rum uppe på vinden och det gör det hela inte mycket bättre.. Blåser rätt in :P Men men, jag kommer somna på en gång ändå :)

GOD NATT!



Så blev annonsen förresten! Hitta den nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0