Nu är jag trötter!

Zumban var rolig och jobbigt för vader, rumpa och låren :P Brände gött och kommer antagligen ha träningsvärk imorron :P Men skönt att det känns ändå! Sofia tillägnande även en låt till mig och Manuela! Lady Gaga - Bad romance! Hon är ju för go ;)

Pratat med Henrik och sådär nu bara sen jag kom hem.. Saknar han så :( Det är faktiskt jobbigt nu! Hade gjort vad som helst för att ha han här just nu! Men man kan inte trolla så jag får vänta till nästa vecka tyvärr..

Är nyduschad och har tändt ljus så nu är det mysigt :) Älskar julen! Kommer bli natti tidigt idag.. Fruktansvärt trött! Upp tidigt imorron för att åka till Ed.. Tell you more tomorrow :)

GOD NATT FOLKET!


 
I ♥ YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0