Nyårsafton!

Jag och Henrik låg uppe länge i natt och kollade påen film på tvn.. Till slut orkade inte mina ögon hållas öppna så jag somnade. Vaknade vid tolv ungefär, pigg som en mört ;D Henrik ligger fortfarande och sover så sött :)

Jag har precis kommit in igen, vart på stan och gjort lite ärenden :) Nu äter jag frukost och kollar på Barnen i Bullerbyn ;) Mamma kommer och hämtar oss halv tre ungefär.. Köra dit Skrållan och sen går vi på bussen vid Caprikiosken. Mot Bengtsfors ;)

Ni får ha en kanonbra kväll och ett Gott nytt år! Undra va många tjejer som kommer bli sjuka efter denna dag! Jag kommer då inte gå barbent och i klackar! Får dra på mig  mysbyxor när vi går till partajet :)


Nu ska jag väcka han ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0