Så var det med det..

I måndagskväll kände jag av att jag började bli hänging och kroppen ville inte må rikgit som jag ville! Igår vaknade jag upp med huvudvärk, antagligen hög feber, ont i mina underbara mandlar, snuvig och hostig! Gjorde mig iordning ändå och gick till första "lektionen".. Satt seriöst och sov igenom hela timmen! Jag satt upp och sov, hann t.om drömma en massa under tiden! Helt sjukt.. Jag pratade med ledaren och bad om ursäkt för att jag var så off när hon hade genomgång.. Berättade att jag inte var helt kry osv och kände att jag nog inte skulle klara av hela dagen.. Hon tyckte att jag skulle skippa praktiken på MQ och gå och lägga mig igen.. Tråkigt men sant! Gjorde som hon sa och jag låg däckad i sängen precis hela dagen.. Tur Henrik också låg inne på logementet i lumpen pga sjukdom.. Annars hade dagen varit hur seg som helst!

Imorse när jag vaknade mådde jag varken bättre eller sämre. Var precis som igår! Är mer snorig idag och hostar lite värre men huvudvärken och halsen är detsamma.. När det var dags för lunch halv tolv pratade jag med Paula (ledaren) och hon sa att handledaren för Work Factory från Ed var och hälsade på och att han skulle åka hem igen vid ett! Hon undrade om jag ville åka med hem och jag tvekade inte en sekund.. Gick till rummet på en gång och packade väskan.. 14.10 släppte han av mig på bussterminalen i Ed! Hade ingen större koll på hur jag skulle ta mig till Åmål men när han släppte av mig stod det en buss där.. 775 ÅMÅL! Jag frågade när den skulle gå och han sa: Om 3 minuter! Vilken tur jag hade ;D Så jag var hemma vid halv fyra nångång! Känns hur skönt som helst, behövde komma hem känner jag!

Imorron kommer min underbara pojkvän hem. Inte träffat han på 2 veckor snart och imorrn ses vi äntligen! Vi har planerat vad vi ska hitta på dom närmaste 3 veckorna då han är hemma över jul :) Även lite andra planer som ska bli jättekul! Greklandsresa är ett måste nästa år :) ♥

Älskar dig mest baby! Du får mig att skratta även om jag mår skit :)

 
 
 

Vi har varit med om mycket tillsammans! Många fina minnen :) ♥


Och mer minnen ska vi få :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0