Skön magkänsla!

Igår kom Henrik hem till mig! Vi handlade kvällsmat, myste framför tvn med massa tända ljus och tog det allmänt lugnt! Bara kramas :) Idag gick jag upp vid halv 9 och gjorde mig iordning! Jobbigt att gå upp ur en varm säng när Henrik ligger och håller om mig.. Men det var bara att pallra sig upp och gå till Stilmagazinet :) Klockan  12 hade jag lunch och då låg han fortfarande och sov den grisen ;P La mig jag också och ställde klockan på 12.50! Myste mycket hellre med han än att äta något ;O hihi.. Sen blev det jobb igen till halv 6 ungefär. Fick sluta lite tidigare idag :) Fick en julklapp av cheferna Malin och Jessica innan jag gick hem.. Så gulliga! Har vart full rulle idag också! Massor med folk.. Köper in i det sista, att man aldrig lär sig ;P Jag köpte alla mina julklappar de två sista dagarna! Ändå har man ett helt år på sig ;P Nåja, så är det :)

När jag hade slutat gick jag hem och packade ner massa saker och Skrållan :) Mamma och pappa kom och hämtade mig och jag åkte med dom hem.. Under kvällen har vi slått in dom sista julklapparna, klätt julgranen och spelat Bingolotto! Håller iofs på än men det är bara massa tjöt så jag tog en paus :D

Min faster och hennes sambo är här och hälsar på nu.. Det är nog strax dags för årets första skinkmacka tror jag! Inga fel alls :) Längtar tills imorgon! Älskar julafton! Har sån bra magkänsla.. Allt bara rullar på och jag mår toppen :)

Ha en fortsatt mysig Dan före doppardan :)

 

Våran söta gran :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0