Småsjuk men glad ändå!

Har vart hängig under dagen och legat i sängen hela tiden i stort sett.. Vid halv fyra orkade jag pallra mig upp för då kom mamma och hämtade mig :) Packade ner Skrållan och lite saker :) För i natt ska jag sova här som sagt så jag får Ja må hon leva imorrnbitti och presenter på sängen! Hmm, är det 20 jag fyller? ;D Haha.. Kommer aldrig växa ifrån det.. Är som en liten onge ;) Har ingen aning om vad jag kommer få heller för jag har inte önskat mig nått speciellt så det ska bli kul att se :D Om jag får nått överhuvudtaget vill säga ;P hoho..

Nu är Lina här när som helst! Luktar varma smörgåsar :) Ska bli himla skönt med en myskväll! Sista avsnitter på Bonde söker fru börjar om 2 minuter också så nu ska jag ner och bänka mig framför tvn under filten med raggsockar :) Eller raggarstrumpor som jag sa när jag var liten ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0