Snö!

Igår blev det minibuss-tur till Säffle med alla på WF.. Lyssnade på en rolig föreläsare och sen blev det julbord :) Gillar inte att äta julbord innan jul och det har jag aldrig gjort tidigare tror jag.. Mammas mat är alltid bäst ;D Så detta var inte mycket att komma med, haha.. Hade inte väntat mig något annat heller ^^

När vi var hemma igen fixade jag lite grejer och sen tog jag bussen till Bengtsfors för att träffa älsklingen som kom hem igår ♥ Vi var hos Kim och Robin och gjorde inget speciellt alls.. Kollade på film och tog det lugnt bara :) Jag tog bussen till Åmål 6.15 imorse och när jag kom hem kände jag mig hängig.. Så idag har jag varit hemma! Ska med Johanna och Frida och ta svininfluensasprutan strax.. Hoppas dom är på G snart för jag somnar när som helst :P


Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt.. Om jag ska vara med Henrik eller om jag blir all alone.. Hoppas på det första alternativet :) Förövrigt så gillar jag vädret. Minusgrader, snö och solsken! Hoppas det håller sig tills på julafton :)

 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0