Svar på kommentar!

Postat av: Lovisa!
Jag bara ÄLSKAR ditt hår :D Har kollat igenom din blogg och du har alltid så fint svall.. Vad använder du för hårtänger och schampo? Är allt hår ditt eller har du i löshår? Tacksam om svar :D Kramis

Jadu, Lovisa :P Allt hår är mitt eget :) Aldrig haft löshår och kan inte tänka mig att jag skulle sätta i det heller för jag har hår så det räcker och blir över :P Har inte haft något speciellt schampo eller balsam, fast använde mest Herbal Essences, den rosa! Men nu använder jag ett annat som jag verkligen rekomenderar (fick det i julklapp). Och det är TRESemmé, två stora flaskor som nog kommer räcka ett bra tag ;) Luktar mumma och håret blir hur lent som helst :)


           
Gamla och nya!

Alla mina locktänger är från OBH Nordica! Bästa märket enligt mig och tängerna blir varma på direkten. Jag har plattång, volymtång, en locktång som gör "skruvar" och även en till som gör "flätlockar". Alla är lika bra och jag älskar allihopa :D Ett plus i kanten är att sladden är 2,8m.. Helt perfekt! Det går mycket fortare än att ha billig skit, så vill man tycker jag att man ska lägga en extra peng på det. För det finns inget värre än när man måste vänta 15 minuter på att den ska bli nått så där varm och sen sitta en timme och locka för att det inte blir bra.  Sen så tar det ganska lång tid för mig ändå att locka håret men det är bara för att det aldrig tar slut :P

 
 
Mina locktänger :)


"Flätlockar" :)


Plattat och volymtången


"Skruvlockar" :)


Helt ofixat! Har lite självlockigt som bara är irriterande :P

Hoppas du är nöjd med svaret Lovisa ;P Nu ska jag duscha med mitt goa schampo och balsam :D

Kommentarer
Postat av: Malla

Jag fick samma schampoo och balsam i julklapp ;)

2009-12-29 @ 23:05:46
Postat av: Emilia

Visst är det underbart? :D

2009-12-29 @ 23:25:09
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Hannis!

Såå fint hår :)! du är alltid så fint sminkad med! Ge massa tipps!:D

2009-12-30 @ 13:48:05
Postat av: Emilia

Sminktips kan jag tyvärr inte ge för jag har inga ;P haha..

2009-12-30 @ 19:15:16
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0