Beautiful morning

Mamma skicka sms för en halvtimme sen ungefär och väckte mig och jag blev pigg direkt =) vakna på BRA humör idag känner jag, är hur glad som helst :D Nu har jag precis duschat och ska slänga i mig lite frukost och hoppas på att det går bättre idag! Får göra mig iordning lite och sen ska ja träffa upp mamma på stan :) Måste se om jag hittar en väska till mig, ja har ju ingen nu av vissa skäl  ^^ haha..

Som jag känner nu så vill jag hänga med ut ikväll :) Henrik kanske ska till Hc ikväll också och då får jag ju träffa han :) Är våran dag idag sörrni.. 1 år och 7 månader :) Vore ju kul att ses en sväng bara för de ;P hehe..

Ne nu får jag sätta fart!


1 år och 7 månader idag med min babe :) ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0