"Black&white" -tema

Den 28/2 är det Black&white -tema på HC och då ska vi dit och partaja :) Ska självklart bli jättekul och detta har vi sett fram emot. Roligt med lite andra idéer och svart och vitt är väldigt stilrent och snyggt! Men en sak som gjort mig väldigt besviken är att killarna måste ha svart och tjejerna måste ha vitt. Johanna skickade sms igårkväll och sa att det stod i tidningen. Fy fan vad tråkigt !! Jag tycker inte om att ha helvitt på mig,vi har redan tagit studenten liksom. Och ska man behöva gå och köpa något vitt att ha på sig då bara för att man "måste" ha den en kväll. Ne ni, kommer aldrig på frågan :P Jag kommer vara helsvart eller svart och lite vit ;) Mina kära vänner tycker samma sak!





Jag föredrar alltså mycket mycket hellre svart än vitt !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De värsta är att du är upprörd på riktigt, hahaha. Skit i de Emilia..=))). Du e för roli du..PUSSS

2009-02-19 @ 15:00:04
Postat av: Matilda

Jag tänker vara hel svart, aldrig i livet att jag klär mig helt i vitt. Vi går och kollar på tävlingen på förmiddagen väl, jag längtar

2009-02-19 @ 17:29:49
Postat av: Ida L

de roliga är att det är precis samma tema på Wärs här i mellerud samma kväll..undra vem som härma först..?! ;) (vi hade de förra året oxå) haha :p kramis

2009-02-19 @ 19:00:32
Postat av: frida

kommer nog inte va många som förlder det. på alla hjärans dag skulle man ju vara röd, såg inte en enda ;P

2009-02-21 @ 01:49:24
URL: http://fridavernby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0