Böter, nej tack !!

Tog cykeln till badhuset och när jag hade kommit halvvägs kom det en polisbil och åkte förbi mig men dom stannade inte. Ja ökade takten och kom fram utan att bli stoppad. Jag har nämligen inget ljus på cykeln så inte det smartaste att cykla när det är mörkt kanske. På hemvägen tog jag mig en powewalk istället. Hade mina tygskor på mig så fick lite blöta fötter. Men hellre kalla fötter än 600:- i böter eller vad det är. + att jag fick lite motion ;)

Mötte en tant på hemvägen som var utrustad med reflexväst, ljus både fram och bak som man nästan blev bländad av och hjälm. Hon hade en stabil cykeltur iallafall ;)

Kom hem lagomt till Halv åtta hos mig som börjar om några minuter! Sen blir det duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0