En glad Manuela

Gick till mammas jobb och hjälpte henne med dataprogrammet :) Sen åkte vi hem till dom och jag blev allt bjuden på mat :D När jag hade ätit upp gick jag bort till Manuela och lämnade min present till henne. Och hon blev så glad så :D :D Jag gav henne alltså en PINK-biljett.. Så den 10 november är det vi som rockar till So what, sober osv. osv. Gud va roligt det ska bli, jag kan knappt vänta :D

Blev kaffe och fika hemma hos henne och sen åkte vi ner till stan och plinga på hemma hos Rickard. Manuela kollade på hans lägenhet som ligger i andra ingången i samma hus om mig :D Så nu ska vi bo bara ungefär 20m ifrån varandra från och med 1 april som det ser ut nu :D Ojoj, detta ska bli skoj!

När vi hade kollat klart gick vi hem till mig en sväng för hennes pappa va nyfiken på hur jag bodde :D dom har precis åkt hem typ.. och nu gör jag ingenting alls. Han tyckte att jag hade det lite stökigt så jag får väl plocka bort det då eftersom han påpekade det ;) hahah..

Ska gå bort till Rio nu om jag hinner innan det stänger och köpa påfyllning till mobilen. Sen blir det lugnt :)

  
En glad Manuela med biljetten :D

 
Jag köpte svart nagellack idag, ni får ursäkta att dom är korta ;P haha
Vi kollade även på film. High school musical 3 :D


Varit en solig och bra dag!


Kommentarer
Postat av: Manuela

high school musical heter den annars men hahah

2009-02-26 @ 19:15:18
URL: http://manuelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0