=/

Huvudvärken vill inte ge sig, orkar inte hålla upp ögonen snart.. Tog en Ipren för en timme sen ungefär men det har fortfarande inte gett sig.. Känns inte bra alls! Får se om jag är med på träningen ikväll, jag vill men vet inte om mitt huvud klara med det =/  Stog över Streeten förra veckan också pga. halsen så jag vill inte missa denna träningen heller egentligen.. Men jag får se hur jag gör om en timme ungefär, värken inte tabletten får jag titta på =/ Känns som jag ska börja gråta snart f´ör de gör så sjukt ont.. men men, får se vad som sker sen!


Ska dricka massa vatten nu iallafall så ja inte svimmar! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Gå till doktorn unge!!! ;op Sådär kan du inte hålla på! Så idag bokar du en tid! Därmed pasta! Puss o kyss <3

2009-02-02 @ 06:44:18
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0