Fest?

Blev tyvärr inte så många gurk/morotsstavar jag fick i mig.. Fick såklart ont i magen och jag fick springa på toa för jag trodde ja skulle spy.. Stog och fick kväljningar och harlka mig en stund men det kom inget spy.. Skönt det! Men jag gillar inte inbillningen eller va det är efter jag ätit nånting.. Det händer ju ingenting förutom att jag får en obehagliga känslan att jag ska spy.. Va är det för skit jag har åkt på egentligen? Magsjuka fast man inte spyr? Finns det nått sånt? Hmm, wierd är det iallafall.. Hoppas det går över snart!

Kanske blir utgång imorron ändå :D johanna skicka sms förut och frågade om jag ville hänga med ut men skrev då nej för att jag inte kände mig hundra och för att ja inte va direkt festsugen.. Men nu när jag tänker efter så skulle det faktiskt vara skoj =) Så det blir nog partaj imorron ;) hihi..

Ska kika på film nu iallafall, ska försöka sova efter det.. Blev inte mycket sömn i natt nämligen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klaaaart du ska ut ;)

2009-02-07 @ 00:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0