Fix !!

Är hemma igen efter en dag ute på Karlberg :) Satt vid lagledarbordet och digga musik och kolla när dom små liven tävlade :) va danssugen jag blir !!

Kom hem för en timme sen ungefär. Henrik åkte hem ändå :P Han insåg nog att det var tråkigt att ligga här hela dan haha. Men han kanske kommer ikväll eller så åker jag hem till han imorron :) jag ska INTE åka till Bengtsfors i natt iallafall.. Det lovade jag mamma haha.. Hon tycker inte om när jag är ute och åker på nätterna när det är halkigt ute. Och det förstår jag ;P

Håller på och fixar iordning mig lite. Ska snart gå bort till Manuela för klockaan fem är det kalas :) Blir mat och tårta, mums! Jag älskar kalas :D sen blir det fest !!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du älskar manuelöa

2009-02-28 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0