Fredag

Idag är det fredag och ikväll blir det lugnt för min del :) Håller på och lagar lite mat till mig nu och ska snart äta det.. Har precis diskat också, det behövdes vill jag lova.. Ska fram med dammsugaren efter jag ätit också så har jag det gjort :) klockan åtta är det Let´s Dance som  jag ska kika på och innan dess ska jag nog gå och köpa lite gurka och morötter till mig som jag ska ha som fredagsmys =D

Idag har jag inte gjort nånting alls.. henrik kom till mig halv sju imorse.. Vi var vakna till åtta ungefär och då gick han till skolan för att hämta några papper och sen kom han hem till mig igen och vi har legat  under täcker och kramats hela dagen =) Klockan fem gick vi upp ur sängen och han åkte med bussen till Bengtsfors tjugo över fem.. Så idag har det inte hänt nått vettigt alls :P Men det är allt bra mysigt med sånna här dagar också =)

Idag mår jag bättre förresten, ska ju som sagt äta nu och se om jag kan ha kvar maten i magen :) Inte ätit nånting större sen igår så det ska bli intressant att se, hehe.. Är lite illamående än men absolut inte som igår! Skönt det! Pappa ligger hemma i hög feber idag så jag stannar hemma :) Annars tänkte jag åka hem till dom och ha fredagsmys men jag vill inte bli sjukare =P hehe..


Nu är maten klar så nu ska jag äntligen äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0