Fredagsmys

Gick och mötte upp Lina utanför Konsum. Jag tog hennes hund och stod utanför och väntade medans hon gick in och handlade tacosen och annat gott :) Sen blev det promenad hem till mamma och pappa och knackade på dörren =) ÖVERRASKNING! Jag tror dom blev lite chockade när vi kom eftersom dom inte hade någon aning =) När vi kom dit fixade jag och Lina med maten och det blev en massa tjöt om allt och ingenting :) Strax innan åtta var maten färdig och det var så gott så :) Har en tendens att äta mig alldeles för mätt på kvällen, vilket jag gjorde även idag :P När vi ätit färdigt blev det Let´s Dance för hela slanten :) Ursäkta, men jag klarar inte av att kolla på Tobias. Han som dansar med Elisabeth. Liksom slappna av i ansiktet människa! Måste vara jobbigt att spänna upp ögonen och leendet så mycket som den mannen gör :P Tråkigt att George åkte, men hade en känsla av att det var hans tur denna gången.

Under tiden vi kollade blev det fix med naglar osv. Så nu är dom rosa, precis som jag vill ha det ;) Tog mig en långsam cykeltur hem, gick bra men var väldigt ostabilt i svängarna. Kom hem iallafall och nu har jag precis duschat. Ska låta håret självtorka lite och sen ska jag göra flätor så jag är fin i håret imorron :) För då  blir det färgglada kläder, sugarlips och mycket, mycket mer ;) Roligt!


Haha, familjen Larsson har det bra i myskläder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0