Gårdagen

Pappas budapest var huur god som helst :) När klockan började närma sig åtta så frågade Johanna om jag hade lust att komma ner till henne och pimpla lite vin :P Så det gjorde jag och vi kollade på Melodifestivalen och sen kom det lite mer folk :) Vid kvart över tolv ungefär gick vi till Hc och det var det som vanligt :P Va inte så roligt folk ute igår men helt okej.. Var bara inne en halvtimme ungefär för sen åkte jag med Jacob till Bengtsfors :) Han släppte av mig vid Kim där Henrik och två till var :) Vi var uppe ett tag och sen la jag och Henrik oss på en madrass och pussades hela natten :) Han va extra kramgo i natt och imorse :) Mys! ♥ Kommer bli ensamt utan han denna veckan, för nu åker han och 10 andra killar till Sälen och kommer hem nästa söndag. Men det går fort :) Hoppas dom får bra väder!

Klockan ringde iallafall kvart i nio imorse. Vi låg kvar till nio ungefär och jag trodde jag skulle få åka med i bilen med dom till Åmål när dom åkte vid tio. Men det fanns ju ingen plats så då skulle jag få vänta till tre! Men vi kollade buss iallafall och då var klockan kvart över nio. 09.20 gick bussen! FORT IVÄG !! Fick skjuts ner till bussterminalen och jag hann precis. Gud va gött ;) Så nu är jag hos mamma och pappa en stund innan jag ska ner till mig :)

Glömde kameran hemma igår så det blir inga kort tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0