Gårdagen

Manuela kom till mamma och pappa och vi tog en promenad ner till mig :) Satte igång med hår och smink och kollade på Melodifestivalen samtidigt =) Blev vin och allt det där och senare kom Henrik och två kompisar till han :) Blev lite förfest och vid tolv ungefär gick vi bort till Hc =) Dansade hela kvällen och det va kul =) Klockan två var jag hemma eftersom jag och Manuela gick lite tidigare så slipper man stå i kö och vänta på jackan ;P När jag hade lagt mig ringde Henrik och va påväg till Bengtsfors, han var vid rondellen typ.. Han gick alltså, hahah.. Men han vände och kom hem och sov hos mig :) ♥ Så idag har vi legat i sängen hela dan och bara kollat på tv och halvsovit, mycket mysigt! Han tog bussen hem för en timme sen ungefär och nu gör jag inget speciellt alls. Tänkte fixa lite mat, men vet inte vad jag är sugen på :P

Ikväll är det träning åtta-nio. Men jag får bara kolla på tyvärr för jag är fortfarande inte helt frisk! Inte bra att träna när man är förkyld så jag får sitta brevid och kika. Hatar det, det rycker så i benen :D

Men nu blir det mat iallafall, kort kommer nog senare :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0