God Morgon!

Hör och häpna - Jag mår faktiskt bättre idag ;D Hade ingen feber när jag gick upp vid sju och hoppas att jag inte kommer få det under dagen heller.. Är fortfarande väldigt förkyld men det får man väl stå ut med =) Ska dricka lite varm oboy nu så jag får igång rösten lite för hjälp va hes jag är! Ska bara packa iordning det sista jag ska ha med mig så kommer mamma och pappa och hämtar mig 08:35 ungefär. Tåget får 08:52 ;) Jag ska även ha med mig Minja upp till Karlstad, ojoj hur ska detta gå? Hon har aldrig åkt tåg förut men jag tror allt det ska gå bra =) Hon brukar vara relativt lugn och duktig så =) Mamma och pappa ska till Göteborg idag och kolla på Jerry Wiliams och sova på hotell tills imorgon :) Dom fick det i julklapp av oss barn =) Hoppas dom får roligt dom med !

Kommer bli en solig dag idag, i love  it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0