Hemma igen

Nu är jag hemma i min lilla lägenhet igen :) Alltid lika skönt att komma hem till sitt..

Blev lite sömn förut och det behövdes kände jag. Har fortfarande huvudvärk och mandlarna värker men det ska nog gå bra ikväll :) ska ta mig lite kaffe nu, blir jag pigg och halsen får något varmt =) Smsat med Henrik ett bra tag nu och dom är snart framme i Sälen :) skönt att det gick bra på ditresan och att det inte va världens snöoväder. Vi prata på om bara jag och han ska åka iväg nånstans nästa månad och bara va. Skulle va skönt att komma bort härifrån nån dag eller kanske en helg och bara ta det lugnt. Ta in på hotell nånstans och bara mysa han och jag :) Så när han kommer hem nästa vecka så ska vi kolla runt lite och se vad vi kan hitta på för något :) tycker vi låter som en mysig idé :)

Nu är Manuela snart här, blir lugnt innan kvällinga :)

Bilder från igår :)

 
Min fika och Linas haha :D

 
Puss på Minja och Keenahi är stor :D



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja det va gött mä fika ;o) Tror att jag skall ta och mumsa på några tll idag. Eller blir kanske litte blåbäär ist?! ;o) Kyss

2009-02-22 @ 20:00:24
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0