Hos Herik :)

Bussresan gick allt  bra, jag sov hela vägen haha. Bussen var proppfull så jag satt längst fram =P Kände mig lite ensam faktiskt :D När ja gick av bussen kom Henrik och hans mamma och hämtade mig och sen dess har vi käkat lite. Han sitter och skriver loggbok till projektarbetet och jag hjälper han lite. Eller ah, inte vad han ska skriva utan mer hur. Jag har ju gjort en gång innan :)

Vet inte vad som händer senare riktigt, film eller något kanske? =) Jag ska iallafall ladda hem Australia när jag är här, för mitt mobila bredband går inte så snabbt när jag ska ladda hem filmer nämligen :P Och jag har hört att Australia ska va väldigt bra så den ska jag passa på och ladda ner nu när jag är här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0