Inte som jag tänkt mig

Blev som sagt inte riktigt som jag hade tänkt mig nu när jag sökte jobb. Gick till Grönsakslagret (blommaffär). Men dom behövde inga mer anställda och behövde dom nån så är det en med floristutbildning som kan binda buketter och sånt, och den utbildningen har ju tyvärr inte jag då. JAG VILL! Sen så behövde dom inga sommarjobbare heller för att dom alltid har så lite att göra på sommaren. Så det jobbsökandet gick åt skogen kan man säga. Har ett ställe kvar. Håller på och ringer men får inget svar. Mamma ska nog köra ut mig dit sen och kolla ifall han är där :) Det är iallafall på Nygårdskyrkan här i Åmål. Kan ni tänka mig som vaktmästare? :D Vi får se med det där ;D

Hur ser dagen ut annars då? Ska laga lite mat men är inte direkt hungrig än så jag väntar lite. Senare tar jag bussen till Bengtsfors och hälsar på mitt gos. Skönt att få kramas med honom :) ♥

Var även på danslokalen på vägen hem och städade den :) Var glitterkorn på hela golvet. Discodansarna har väl fått sina danser godkända eftersom det snart är tävling, och då har dom på sig sina tävlingskläder, så det var nog därför det var glitter överallt :D


Jag och Henrik från balen :D Och ett hjärta jag gjort när jag och han hade pysseldag en gång :D haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0