Jobb jobb jobb

Kom precis innanför dörren igen. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte ut till Nygårdskrykan. Han jag egentligen skulle prata med var sjuk idag men jag lämnade mitt CV till en annan som skulle lägga det i hans fack :) Fick även skriva upp namn, adress, telefonnr och personnr på en lista för sommarjobbare. Bläddrade lite diskret i blocket när hon vände sig om och såg att det var många som hade sökt :P Men men, man kan inte göra mer än att söka och hålla tummarna :) Han som var sjuk har vart min granne sedan jag var liten, så jag har vart hemma hos han och sin tjej många många gånger under min uppväxt ;P får hoppas att han väljer mig, hihi :D


Dagens :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0