Jobba

Ska jobba ikväll mellan 18-21:00.. först är det den fria discoträningen som jag har varannan vecka och sen ska jag vicka för Emelie som ligger hemma och är sjuk! Krya på dig gumman! Så ikväll blir det alltså jobb för min del :) Inte så sugen nu men det är klart man ställer upp när hon frågar :)

Har ont i mina mandlar nu igen =/ Hostar som en galning också. Jag har alltid ont i halsen dagen efter jag har varit ute. Kanske inte bra att gå i klackskor med öppen tå när det är över 1 dm snö iofs. Så jag får skylla mig själv som väljer fel skor i detta vädret. Men men, ska man va fin får man lida pin ;P
Känner även hur huvudvärken börjar smyga sig på nu också. Får nog häva ett par glas vatten och svälja en och annan alvedon så blir jag nog bättre :) Lite sömn vore kanske också bra. Får nog gå och lägga mig en timme så jag kommer ikapp lite. Vill ju inte gå som ett vrak ikväll när jag ska jobba :P

Så nu ska jag kura ner mig under täcket i mammas säng en timme ungefär.
Känner att jag behöver det nämligen!


Manuela, Emelie och jag när vi är ute på äventyr i Borås.
Vi skulle dansa på nån företagsfest :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte tacksam att du ställer upp, du är guld värd..=). Pinsamt kort förresten, haha. Pusss

2009-02-22 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0