Kläder :)

Nu har jag varit och provat massa kläder och tagit med mig hem. Det vi ska ha på oss när vi tar kort på lördag :) jag ska va jättejätte blå och lina jättejätte korallrosa typ :P Inget jag skulle gå i annars men kan nog bli snyggt på kort när vi är så färgglada :) Ska även ta i lite svarta kortkorta klänningar och korallfärgade festklänningar =)

Lite av mina kläder jag ska fota i :)


Tyckte om dom jeansen :)


Svart tight klänning

Lite av Linas kläder :)


Massa färger =P


En till svart liten blåsa :)

Lina, vad tror du ?


Kommentarer
Postat av: Sis

Hahaha det blir nog bra! =) Men frågan är om jag kommer i kläderna! =S vad är det för strl?? Aiiks =) Hahaha... hörs sötnöt <3

2009-02-19 @ 16:42:28
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0