Lagar mat

Håller på och gör kyckling, ris och sås nu :) ska få i mig lite mat innan jag ska iväg till Karlberg och ha en fria discoträningen mellan 18-19.00 :) Sen stannar jag där till klockan 20 för då är det träning för min egen del till nio :) När jag kommer hem är förhoppningsvis Henrikhär :)

Jag fixade allt skjuts tills Bengtsfors igår, Jacob va snäll och hämtade mig :) så när jag kom dit så satt Henrik och Kim fortfarande uppe och vi kom inte i säng förens efter sju imorse.. Blev sent i nattt alltså :P Men efter lite tv-tittande på Pippi Långstrumpså somnade vi ;) Jag hade ställt klockan på två och då vakna dom andra till liv också :) Sen tog jag mitt pick och pack och gick till bussen som gick fem över tre.. Det är inte det lättaste att gå i klackskor mitt i vintern när det är blixthalka under pudersnö.. Tog  en halvtimme att gå när det brukar ta tio minuter haha.. men ja kom  fram till slut ;)

Nu är kycklingen färdig tror jag.. Ska äta nu och sen ta en promenad bort till Karlberg! Får se hur det går på träningen ikväll, jag har ju fått en sån jävla nackspärr så ja vet inte vart jag ska ta väge snart =/ men men, jag får ta det lilla lugna :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0