Magsjuka?

Ungefär en halvtimme efter att jag ätit min sallad fick jag springa på toa och jag spydde som en gris.. Fick kramper i magen och jag spydde hur mycket som helst =/ Klockan va då kvart över fyra ungefär och jag fick lite småpanik eftersom jag hade danslektioner klockan sex.. men jag pratade med Stina och hon var snäll att ta mina kurser idag! Jag som var sugen på att jobba idag =( Skit också.. vet inte om det är magsjuka lr inte? Jag åt nämligen räkor i salladen.. Så fick för mig att det var räkorna jag blev dålig av =/ men ja har fått sprungit på toa några gånger efteråt och trott att jag ska spy men det har inte kommit nånting.. Mår lite halvilla nu och får inte i min nån mat fast jag börjar bli hungrig.. försökte med lite kräm men det gick inge vidare, ingen matlust alls! Hoppas jag inte gått och fått magsjuka nu för jag hatar att spy!

Blir film i sängen hela kvällen idag iallafall och inte röra ett lillfinger.. Och Henrik kanske tar fem i sex bussen imorronbitti istället till mig och myser lite innan han går till skolan och hämtar papprena :) Får se om han vågar nu när jag spytt ;P


Dagen innan jag och goset blev tillsammans :) han är så söt på detta kortet =D
Ser så liten ut ;P  ♥

Kommentarer
Postat av: W A R G

Ja då det är bra med mig :) Men gus stackare! Spy är aldrig roligt! Hoppas du mår bättre snart! Är det bra annars med dig? Vad gör du nu efter studenten? Puss & Kram, idus

2009-02-05 @ 19:40:16
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Anonym

han ser livrädd ut! :P haha

2009-02-06 @ 14:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0