Mamma <3

Mamma ringde precis och sa att hon var på Konsum och frågade om jag behövde nånting.. Så nu ska hon köpa smör, kalkonpålägg, mjölk och soppa.. underbart! Så slipper jag gå bort själv och köpa det när jag mår som jag gör.. hon skulle ringa när hon var  klar så får jag gå ut.. Sen blir det soppa =) Mmm va gott!

Juste, jag pratade med Johanna igår och hon undrade om jag var sugen på att sommarjobba i Norge till sommaren.. På ett nöjesfält! Är som Liseberg fast lite mindre.. Hon känner en som har lägenhet där som vi skulle kunna få bo gratis i om vi bara plockar iordning och sådär efter oss.. Så tar vi bussen hem på helger! Självklart lockar det, men jag vet inte riktigt.. inte vart så sugen på att jobba i Norge.. men jag får se, det vore ju bra om man inte får nått här hemma.. Får ju mycket pengar och det är ju bara på vardagarna! Men ahh, ja får se.. inte tänkt så mycket på det än :P

Nu ska ja dra på mig morgonrocken och hoppas att mamma ringer snart för nu är jag sugen på soppa :) något varmt för halsen är aldrig fel när den gör ont!


Kommentarer
Postat av: Lina

haha, liksom hon har frågat mig med :D

2009-02-11 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0