My life would suck without you

Har kollat på filmen Men of honor på 6an. Verklighetsbaserad film som var helt ok. Va inte så insatt hela tiden men såg det mesta och det var bra ;) Nu sitter jag i sängen och min axel har somnat. Hur fan kan axeln somna liksom? Sitter och vickar och rör på den men de vill inte släppa.. känns hur skumt som helst hahah.. Den har aldrig somnat för mig iaf !?

Fasen, det kurrar i magen. Längesen jag åt något nu! Får nog ta mig apelsinen jag prata på förut innan jag lägger mig. Hatar att lägga mig när jag är hungrig, somnar aldrig då. Ligger bara och tänker på mat :P

Nåja, ska iallafall ha ett litet Kelly Clarkson maraton innan det blir läggdags. Glömmer bort va bra hon är egentligen. Lyssnar på henne alldeles för sällan :P En låt som har spelats flitigt denna kväll är My life would suck without you! Ni måste lyssna på den om ni inte gjort det än, riktigt bra låt med henne :)



Sov sött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0