Nelly

Sofia läste om min lilla jakt på en rosa mysdress och skickade adresser till mig :)


Velourbyxa från berömda Juicy Couture i en lös och ledig modell.
770:- på nelly.com



Söta velourbyxor med resår och dragsko i midjan. Byxan har små strassdetaljer vid snörningen och guldhängen i ändarna. Byxan har en ficka med rosett bak på höger sida.
250:- på nelly.com


Jag blev kär i den billigare varianten :D Den såg mycket skönare och slappare ut. Så när jag får pengar är det inte helt omöjligt att jag klickar hem den. Längtar :)

Vilken tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag håller med dig, den va finare och såg mysigare ut :D Kör hårt!

2009-02-25 @ 15:52:06
URL: http://soofiafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0