Not ok!

Okej, jag kan inte sova.. har inte försökt än direkt så får skylla mig själv att klockan är som den är =/ jag har totalt vänt på dygnet och det är inte bra! Får bli ändring på det nästa vecka!! Har iallafall kollat på två filmer.. Wild Child och Save the last dance 2 =) hade jag fått välja så hade jag kollat på två filmer till men det funkar inte, då är det morgon så jag måste försöka sova lite nu.. Men jag har ett till problem jag tänkte dela med mig av.. Det är nämligen så att plogbilen är på våran bakgård och härjar just nu.. Vilken idiot gör det mitt i stan klockan fyra på natten i ett lägenhetsområde? Okej om dom plogar gatorna på nätterna men inte på bakgårdar där folk sover (ska sova;) Låter som det är en salig blandning mellan krig och tåg precis utanför fönstret.. Tycker synd om dom stackarna som bor längst ner och kanske ska upp och jobba om två timmar.. This sucks big time!

Men iallafall, nu har jag fått skrivit av mig lite här mitt i natten i min ensamhet! Pratat med Henrik och han är vaken än han också.. Om han inte gått och lagt sig om två timmar tar han fem i sex bussen som han gjorde igår och kommer hit och lägger sig med mig :) ♥ Han har projektvecka nu och ska till skolan och hämta några papper.. Så han får se hur han gör sen om han orkar hålla sig vaken :)

Ne fan, slutpratat för i natt.. Nu blir det natti för min del! Ska läsa igenom sms:en jag fick av Henrik igår natt.. då blir jag alldeles varm i kroppen :D älskar dig honey! Men men,  hoppas ni sover gott alla som ligger och sussar nu :) Good nig.. morning?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har kommit in i en ond cirkel,tjejen!Inte bra alls!

2009-02-05 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0