Ojojoj

Hjälp va mätt jag blev! Blev massa soppa så jag kunde ju såklart inte äta upp allt själv, men ja sparar lite till ifall ja vill ha som kvällsmat sen eller imorron =) är inte så mycket kvar men det är alltid onödigt att slänga ;P Åt ju blåbands pulversoppa som man bara blandar med vatten och mjölk.. Den funka men det är självklart tusen gånger godare att äta hemmagjord.. Men men, det gick allt ner ;)



Det tråkiga var att det inte hjälpte för min hals =/ Ska käka halstabletter nu och hoppas att det lindrar lite iallafall för jag har så svårt att andas när mandlarna är så svullna =( Blää !! Men men.. Kollar på  That 70's show nu.. Alltid lika bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0