Omväg & MTV/street

Manuela kom hem till mig och vi gjorde inget speciellt alls innan vi gick bort till Karlberg. Vägen tid tog oss en halvtimme som egentligen tar ungefär 10 minuter. Vi trodde vi tog en genväg men det visade sig vara väldigt fel. Hamnade på andra sidan vägen där vi hade tänkt att gått från början och gick vilse där ett tag. Men vi fortsatte att gå och hamna i skogen ovanför Karlberg. Blev en intressant rundtur i Åmål med mycket skratt :D Ojoj, bra gjort att gå vilse i Åmål vill jag lova :P

Gick kanon med Emelies grupper, dom är så duktiga så :) Men jag blev väldigt trött så det var skönt att komma hem ;) Tog en sväng till Konsum och handlade lite mat, hade ju verkligen ingenting hemma. Så nu har jag precis käkat lite kvällsmat och ska snart krypa under täcket. Är Beck på tvn nu som jag kollar på :) ska nog lägga mig tidigt idag, jag känner att jag behöver sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0